Sekretarz Gminy
Agnieszka Sosnowska
Piętro I - pokój nr 15
Dostępna w godzinach pracy urzędu
(29) 753-88-18 sekretarz@klembow.pl
Zakres obowiązków
1. Sekretarz zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu i warunki jego działania oraz inne zadania powierzone przez Wójta.
2. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
- nadzór nad zapewnieniem warunków organizacyjnych i technicznych sprawnego funkcjonowania Urzędu,
- realizowanie zadań Urzędu oraz tworzenie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,
- organizowanie i planowanie pracy Urzędu, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę interesantów, sprawny obieg dokumentów oraz załatwianie skarg i wniosków,
- wdrażanie nowoczesnych metod organizacji,
- rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między pracownikami Urzędu,
- ustalanie i monitorowanie realizacji procedur kontroli wewnętrznej Urzędu,
- przestrzegania dyscypliny pracy w Urzędzie,
- nadzór nad przygotowywaniem i obsługą pracy Wójta,
- przyjmowania ustnego oświadczenia ostatniej woli spadkodawców,
- nadzór nad przygotowaniem materiałów w tym projektów uchwał na sesje Rady,
- nadzór, we współpracy ze Skarbnikiem Gminy, nad racjonalnym gospodarowaniem środkami rzeczowymi Urzędu,
- nadzór nad zapewnieniem sprawnego funkcjonowania w Urzędzie środków łączności oraz sprawnego i prawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego,
- nadzór nad działalnością archiwum zakładowego,
- koordynuje organizację szkoleń i narad pracowniczych,
- zapewnia prawidłowy przebieg wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego, wyborów do Sejmu i Senatu, wyborów Prezydenta RP, wyborów do Parlamentu Europejskiego oraz referendów ogólnokrajowych i lokalnych,
- prowadzi rejestr zarządzeń Wójta oraz rejestr upoważnień i pełnomocnictw wydanych pracownikom,
- koordynacja działań związanych z zabezpieczeniem mienia Urzędu,
- wykonywanie innych zadań powierzonych przez Wójta.