Stanowisko ds. zamówień publicznych - ZP
Czynny w godzinach pracy urzędu
Paweł Matak
Piętro I - pokój nr 18
(29) 753-88-16 zamowienia@klembow.pl
Zakres obowiązków
Do stanowiska ds. zamówień publicznych- ZP:
- Prowadzenie procedury udzielania zamówień publicznych na wniosek komórek organizacyjnych Urzędu, w tym:
- przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- przekazywanie ogłoszeń o zamówieniu i o udzieleniu zamówienia publicznego do Biuletynu Zamówień Publicznych, Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, BIP i na stronę internetową Urzędu oraz zamieszczanie tych ogłoszeń w miejscu ogólnie dostępnym,
- udział w pracach komisji przetargowej,
- sporządzanie obowiązujących dokumentów związanych z przebiegiem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- przygotowywanie, przy udziale właściwej komórki organizacyjnej Urzędu, niezbędnych dokumentów koniecznych do rozpatrzenia odwołań wnoszonych przez wykonawców do Krajowej Izby Odwoławczej,
- prowadzenie rejestru udzielonych zamówień publicznych Gminy,
- sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych,
- prowadzenie postępowań realizowanych na podstawie wewnętrznych uregulowań udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczających kwoty wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro,
- prowadzenie rejestru wniosków o dostęp do informacji publicznej wpływających do Urzędu,
- koordynacja udzielanych odpowiedzi i czuwanie nad terminowością ich udzielania,
- archiwizowanie dokumentacji,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta.