1. Ofertę na zamieszczonym druku formularza oferty (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego), w postępowaniu pn.: Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS do Urzędu Gminy w Klembowie i jednostek podległych, należy złożyć:
- drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@klembow.pl.
2. Termin składania ofert: w terminie do dnia 28 października 2024 r. do godz. 10:00.
3. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania:
- Paweł Matak (Stanowisko ds. zamówień publicznych), tel. (29) 753-88-16, faks: (29) 777-90-85, e-mail: zamowienia@klembow.pl;
- Grzegorz Adamski, Marcin Sawicki (Stanowisko ds. informatyki), tel. (29) 753-88-01, faks: (29) 777-90-85, e-mail: informatyk@klembow.pl
Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS do Urzędu Gminy w Klembowie i jednostek podległych
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Kontakt na stronie Kontakt