Ostatnia aktualizacja tej strony:
21-08-2024
Ostatnia aktualizacja BIP:
05-03-2025
|
Stanowiska ds. ewidencji ludności i działalności gospodarczej (EL)
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Kontakt na stronie Kontakt
Stanowiska ds. ewidencji ludności i działalności gospodarczej - EL
Czynny w godzinach pracy urzędu
Beata Szydłowska
Parter - pokój nr 3
(29) 753-88-04 ewidencja@klembow.pl
Zakres obowiązków
Do zadań stanowiska ds. ewidencji ludności i działalności gospodarczej (EL) należy:
- prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności,
- prowadzenie rejestru wyborców i jego bieżąca aktualizacja,
- przygotowywanie niezbędnych materiałów do przeprowadzenia wyborów,
- prowadzenie spraw dotyczących zgromadzeń,
- prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej,
- wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- archiwizowanie dokumentacji,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta.
|